Working, Dining and London - Reisverslag uit Maidstone, Verenigd Koninkrijk van Nina Dijt - WaarBenJij.nu Working, Dining and London - Reisverslag uit Maidstone, Verenigd Koninkrijk van Nina Dijt - WaarBenJij.nu

Working, Dining and London

Door: ninadijt

Blijf op de hoogte en volg Nina

03 September 2010 | Verenigd Koninkrijk, Maidstone

Hello!!

Hier weer even een verhaaltje uit UK, deze keer niet zo heel lang verslag als afgelopen zondag. Ik zal even verder gaan met waar ik gestopt was. Ik had op maandag en dinsdag nog 2 early shifts en dat ging eigenlijk allemaal prima, het was op maandag erg druk omdat iedereen toen weer weg ging omdat de Bank Holidays weer voorbij waren, heb trouwens gevraagd wat ze precies vieren op die twee dagen maar niemand weet hier eigenlijk wat er gevierd wordt. De meeste zeggen dat het een excuus is om twee dagen extra vrij te hebben per jaar....beetje vreemd dus! Dinsdag was een heel rustig dagje met maar 15 check outs, met de 85 die ik had om mijn eerste werkdag was dat natuurlijk een makkie. Ik moet wel zeggen dat de tijd dan echt heel langzaam gaat dus was blij toen het eindelijk 3 uur was die dag!!

Die avond zijn Patricia een hapje gaan eten in Maidstone, echt super lekker gegeten in een Italiaans restaurant genaamd Zizzi!! Heerlijke antipasti vooraf en daarna zelfgemaakt pasta en een heerlijk dessert, apple crumble!! Omdat het woensdag lekker weer zou worden hadden we aan de concierge tickets gevraagd voor Leeds Castle! Erg mooi kasteel met 500 hectare grond eromheen met grote meren een vogelpark, doolhof en een golfcourse en dat maar 10 min vanaf het hotel!Heerlijk rondgewandeld want het was echt super mooi weer!! 'S avonds een klein hapje gegeten bij The White Horse in Bearsted!

Voor donderdag had ik met Tanja, een vriending uit Maastricht, afgesproken om naar Londen te gaan! Zij loopt daar namelijk stage en wel zo leuk om elkaar af en toe te zien! Dus 's ochtends de trein gepakt richting Londen en toen de underground genomen naar Nothing Hill omdat Tanja pas om 3 uur klaar zou zijn met werken! Heerlijk door Nothing Hill gelopen, was alweer erg mooi weer dus dat was super!! Daarna nog even naar Oxford Street gegaan om Cupcakes te kopen voor Tanja, die was afgelopen maandag namelijk jarig. Daarna haar geholpen om te verhuizen, zij heeft namelijk der eigen kamer in Londen maar nog niet één waar ze permanent in kon blijven. 'S avonds nog een hapje gegeten in Londen en toen weer de trein terug gepakt. En toen was het alweer vandaag, vrijdag en had ik mn eerste middle shift, die heb ik nu de komende 3 dagen omdat het zowel druk is met check-ins als check-outs en met een middle dienst sta je met 3 personen achter de desk en dat was vandaag echt nodig!! Vanmorgen begonnen om half 11 en het leek niet meer op te houden met de drukt. 95 check-outs en 's avond 105 check ins!! Erg druk als je je bedenkt dat we in totaal 120 kamers hebben... We waren ook overboekt dus hebben een aantal gasten in een ander hotel moeten onderbrengen... Morgen weer om half 11 beginnen, ben benieuwd wat het me gaat brengen.

Hier nog even mijn adres voor de mensen die mij misschien post willen sturen:
Tudor Park Marriott Hotel&Country Club
Nina Dijt
Ashford Road, Bearsted
Maidstone, Kent, England ME14 4NQ United Kingdom
Het duurt ongeveer 2 á 3 dagen voordat de post hier is vanuit NL.

Verder wilde ik foto's uploaden maar er is een limiet van 10 en kom er niet uit hoe ik meer foto's kan uploaden,heb ze daarom op een andere site gezet namelijk: http://liefstenijntje.hyves.nl/album/54278507/Stage_UK/S3LD9elF/

Bedankt voor jullie berichtjes!!
See you soon!!

Liefs en dikke kus uit UK

  • 06 September 2010 - 12:44

    Ron En Brigitte:

    Volgens ons kom je niet om van de honger als we zo jouw reisverslagen mogne geloven ha ha............Ninaatje word een NINA!!!
    Geniet maar lekker hoor meid tussen je werk door.
    Have fun and enjoy life........xx Ron en Brigitte

  • 08 September 2010 - 08:58

    Els W.:

    Hoi Nina,
    Leuk om zo te lezen hoe het met je gaat. Zo te horen heb je het naar je zin en gaat het goed met je. Lijkt me een fantastische ervaring. Ik hoop dat je op deze manier kunt blijven genieten, ondanks dat het ook erg hard werken is volgens mij. Veel succes met je shifs en tot horens.
    Groetjes Els.

  • 09 September 2010 - 18:39

    Huub En Ada:

    We spreken elkaar gelukkig regelmatig en weten dat je erg geniet, hoewel het niet altijd makkelijk is. Over 2 weken ben je jarig en dan valt het niet mee om niet thuis te zijn. We hopen dat je engelse collega's je een leuke verjaardag geven. dikke knuffels van Mum and Dad

  • 20 September 2010 - 11:54

    Lot:

    Na mijn krabbel kan ik het natuurlijk niet laten om hier ook wat neer te zetten. Het ziet er fantasties uit die foto's, mijn voorkeur gaat uit naar die van de cupcake's :D. MAN niet te geloven want een gasten aan je desk zowel s'ochtens als s'avonds. Je zal wel lekker slapen na zo'n daggie. Vind het gaaf dat je die doet nien, echt gaaf. Knuf en Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Maidstone

Nina

Tijdens en na mijn studie aan de Hotelschool heb ik altijd de droom gehad om op wereldreis te gaan. Tijdens mijn eerste baan bij Conceptional is dat niet weggegaan en kwam het moment dat ik de kans had om mijn droom tot uitvoering te brengen! Australië en Azie hebben altijd bovenaan de Bucket list gestaan en nu is het aftellen begonnen :)!!

Actief sinds 19 Aug. 2010
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 8096

Voorgaande reizen:

20 November 2014 - 19 November 2015

Wereldreis/Backpacken in Australië en Azië!

12 Augustus 2010 - 18 Januari 2011

Stage in Maidstone, UK

Landen bezocht: