Eerste dagen - Reisverslag uit Maidstone, Verenigd Koninkrijk van Nina Dijt - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Maidstone, Verenigd Koninkrijk van Nina Dijt - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Door: ninadijt

Blijf op de hoogte en volg Nina

19 Augustus 2010 | Verenigd Koninkrijk, Maidstone

Hallo Allemaal,

Via deze site hoop ik jullie een beetje op de hoogte te kunnen houden van mijn belevenissen in Maidstone, UK. Ik ben hier inmiddels een week en redelijk gewend aan het weer en de rust in de omgeving. Ik verblijf de komende maanden in een hotelkamer in het hotel en heb dan de afgelopen dagen, toen ik nog niet aan het werk was, gebruik kunnen maken van alle faciliteiten! Heerlijke English breakfast in het restaurant en 's avonds gegeten aan de bar om alvast kennis te maken met mijn toekomstige collega's! Het was een erg relaxte week! Afgelopen maandag kwam Patricia, een medestudent uit Maastricht en beide gaan we stage lopen bij de afdeling Front Office en delen we een kamer in het hotel.

Gister hadden we beide onze introductiedag gehad en hebben we kennis gemaakt met onze collega's en de verschillende afdelingen gezien.
Vandaag begon dan echt mijn eerste werkdag, mijn wekker ging om 5.45 uur, erg vroeg dus!! Ik heb 6 dagen achter elkaar een early shift en dat houdt in dat ik diensten heb van 6.30 tot 15.00 uur. Dus dat wordt even wennen. Daarna zal ik een week late shifts werken en dan werk ik van 14.30 tot 23.00 uur. Dit is om zo goed mogelijk te leren hoe je gasten in en uit moet checken.
Nicole, de Front-Office Manager, is onze begeleider van het hotel en vanmorgen heb ik met haar mijn eerste dienst gedraaid. Ze was erg positief over hoe ik mijn eerste dag heb gedaan!! She was really proud! Heel leuk om te horen na je eerste dag! Het was heel druk, we hadden 80 check-outs en dat op een donderdag, dus de tijd ging eigenlijk heel snel en vond het erg leuk om te doen!! Ik ben benieuwd wat morgen gaat brengen! Tot snel!

Heel veel liefs uit UK!!
BYE BYE

  • 19 Augustus 2010 - 18:51

    Margreet Tebbenhof:

    Hoi Nina, leuk hoor, weer een nichtje in het buitenland en een site waar we alles kunnen volgen. Lekker he,zo'n engels ontbijt! Niet te vaak doen hoor! Je hebt dus net zo'n relaxed begin gehad als Marianne.Maar zo te zien mag je er nu gelijk tegen aan.Fijn dat je eerste dag zo goed ging.Ik hoop voor je dat je leuke collega's hebt en veel succes met alles.
    Veel liefs.

  • 19 Augustus 2010 - 18:59

    Ton En Ellen:

    Ha Nina, wat leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt en dat je eerste dag zo goed is gegaan! We hopen dat je gezellige collega's hebt en dat je veel kan leren van deze stage. Het hotel lijkt ons prachtig trouwens. Heel veel plezier, veel succes en kusjes van ons!

  • 19 Augustus 2010 - 20:19

    Ron En Brigitte:

    Hoi lieve Nina,wat fijn dat je het na je eerste week al zo naar je zin hebt.het hotel ziet er toppie uit...GREAT GIRL.
    Good luck met je early shift.......enne hou ons op de hoogte.
    Liefs en kus van ons uit Waddinxveen

  • 21 Augustus 2010 - 14:37

    Nicole:

    Hee Nina,

    Leuk dat je het naar je zin hebt!! Ik ga je meteen even uitnodigen als reisvriend. Ik vertrek a.s. dinsdag samen met Lisette Mandemaker, misschien ken je dr? Ik heb er echt heel veel zin in! Leuk om zo een beetje van elkaar op de hoogte te blijven!

    xx

  • 23 Augustus 2010 - 16:48

    Esther:

    hai nina te gek dat ik je kan volgen via deze site Succes xx es

  • 23 Augustus 2010 - 23:43

    Peet & Jolan:

    Hoi Nina,

    Wel stoer hoor, zo in je eentje in Kent, met heel veel hotelgasten zo te lezen.
    Lekker dat je nu aan de gang kan, paar dagen wennen is leuk, maar je went het beste door bezig te zijn denk ik.
    Heb je tijd en mogelijkheid om nog wat van de omgeving te zien? Of is dat voor later..
    Hoop snel weer wat nieuws van je te horen.
    Wij hebben net afgesloten, ik ga nu ook maar eens slapen.

    Veel plezier en een knuffel van ons!!
    Groetz Peet & Jolan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Maidstone

Nina

Tijdens en na mijn studie aan de Hotelschool heb ik altijd de droom gehad om op wereldreis te gaan. Tijdens mijn eerste baan bij Conceptional is dat niet weggegaan en kwam het moment dat ik de kans had om mijn droom tot uitvoering te brengen! Australië en Azie hebben altijd bovenaan de Bucket list gestaan en nu is het aftellen begonnen :)!!

Actief sinds 19 Aug. 2010
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 8096

Voorgaande reizen:

20 November 2014 - 19 November 2015

Wereldreis/Backpacken in Australië en Azië!

12 Augustus 2010 - 18 Januari 2011

Stage in Maidstone, UK

Landen bezocht: