Wereldreis/Backpacken in Australië en Azië! - Reisverslagen van Nina Dijt - WaarBenJij.nu Wereldreis/Backpacken in Australië en Azië! - Reisverslagen van Nina Dijt - WaarBenJij.nu

Wereldreis/Backpacken in Australië en Azië!

Op 20 november vertrek ik voor een wereldreis naar Australië en Azië. Met eerst nog een stop van 5 dagen in Dubai en Abu Dhabi. Het plan is om een jaar te gaan reizen en in Australië te gaan werken met m'n Working Holiday visum. Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen en avonturen aan de andere kant van de wereld!

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2016

Back in Oz!!

12 December 2015

My travel adventures around Asia!!

12 Juli 2015

Last months Australia and off to Asia!

29 Mei 2015

Adventures in the last months & 6 months Australia

02 Maart 2015

Work & Life, 3 maanden in Sydney!!
Nina

Tijdens en na mijn studie aan de Hotelschool heb ik altijd de droom gehad om op wereldreis te gaan. Tijdens mijn eerste baan bij Conceptional is dat niet weggegaan en kwam het moment dat ik de kans had om mijn droom tot uitvoering te brengen! Australië en Azie hebben altijd bovenaan de Bucket list gestaan en nu is het aftellen begonnen :)!!

Actief sinds 19 Aug. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8072

Voorgaande reizen:

20 November 2014 - 19 November 2015

Wereldreis/Backpacken in Australië en Azië!

12 Augustus 2010 - 18 Januari 2011

Stage in Maidstone, UK

Landen bezocht: